Часто ловлю себе на думці, що в певній ситуації легко знаходжу спосіб її розв'язати. Наприклад, готуючись до уроку, відчуваю його суть, дух, стиль і хід. І приходить усе десь зверху, так просто і легко. Чи на самому уроці, коли дітям важко дається якась тема, починаю пояснювати —береться десь таке доступне і захоплююче тлумачення(я ж навіть і не готувала його спеціально). Тішусь, я вмію! Лякаюсь, невже це та майстерність, що приходить з досвідом( а він завжди асоціюється зі старістю). Та чомусь більше схиляюсь до думки: «Благодать !» Дякую, Господи! |
Як розмістити дітей за партами? Як часто треба пересаджувати учнів? До цих питань я ставлюся продумано. А може не варто? Найпростіше розсадити дітей групами для диференційованої роботи. Просто пересадити, коли хочеш інтегрувати слабших дітей у більш сильні групи. Тоді ми парти розставляємо "хатинками"-так діти називають з'єднані два столи. А стиль роботи-"очі в очі", хоча часом буває- "біля баби баба сіла" від скоромовки: Біля баби баба сіла. Баба бабі бубоніла. Бубоніла з півгодини Баба бабі про новини. Але коли парти стоять традиційно, мусиш пам'ятати про санітарно- гігієнічні норми, маєш свій прихований зиск (от Марія добре ладить з Андрієм, дисциплінує його...), а ще діти просять посадити з тим, з ким хочуть вони... Як бути?
|
Яким повинен бути вчитель? Доброзичливий, життєрадісний, готовий прийти на допомогу та надати підтримку... Як стати учителем, заради якого діти хочуть іти до школи?
|
Цей сайт уже третій... Перший проіснував недовго. Влітку вчителі відпочивають. Я теж. Сайт пропав. Потім У 2011р. у багатьох школах не було інтернету, тож надіятись, що сайт для вчителів образотворчого мистецтва Локачинського району комусь потрібен, було марно. Хорошого старту і будь потрібним.
Переглядів: 316 |
|
Дата: 08.01.2017
|